خانه / آلو جنگلی / تهیه آلو جنگلی تازه

تهیه آلو جنگلی تازه

آلو جنگلی نوعی از ارقام آلو می باشد که در مناطق خاصی رویش دارد و به رنگ قرمز یافت می شود و در فصلی که انواع آلو برداشت می شود آلو جنگلی را می توان در این بین خریداری کرد.
میوه آلو جنگلی را بیشتر می توان در مناطق شمال کشور پیدا کرد و بیشتر در این منطقه کاشت و پرورش دارد. میوه آلو جنگلی مانند انواع دیگر از آلو دارای خواص زیادی می باشد و سرشار از انواع ویتامین بوده و برای مصرف حتما توصیه می گردد. آلو جنگلی مانند آلوی زرد یا آلوی سیاه طعم مخصوص به خود را دارد و اگر به طور کامل رسیده باشد طعم آن بسیار دلچسب می باشد. آلو میوه ای است که همه رقم از آن برای مصرف افراد توصیه می گردد و این میوه سرشار از کلسیم و پتاسیم نقش زیادی در سلامتی جسمی دارد و بهتر است که به مقدار مناسبی در روز مصرف شود زمانی که انواع مختلفی از آن فراوان موجود می باشد.

تهیه آلو جنگلی

عموما در فصولی که میوه های تابستانی مانند آلو در بازار میوه و تره بار وجود دارد انواع مختلف از میوه هایی که رد شهرهای دیگر نیز پرورش می یابند برای فروش در بازار وجود دارند و یکی از انواع این میوه آلو می باشد که ارقام آن در نوع و شکل جنگلی با طعم مناسب در بازار خریداری می گردد اما گاهی دسترسی در بازار محلی به این میوه ممکن نیست و باید به صورت سفارش آن را خریداری کرد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو جنگلی قرمز

خرید آلو جنگلی قرمز

خرید آلو جنگلی قرمز و سیاه به صورت خشک، آفتابی، دودی و تازه با طعم …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران