خانه / آلو بخارا / صادرات آلو به پاکستان از گمرک نیشابور

صادرات آلو به پاکستان از گمرک نیشابور

صادرات آلو یکی از انواع جذاب خشکبار و همچنین میوه تازه است به کشور پاکستان که اولین شریک تجاری ایران از نظر حجم معاملات در بازار صادرات این محصول است از طریق گمرک شهرستان نیشابور قابل انجام شده است. کافی است سفارش خود را به بازرگانی های مورد اعتمادی بسپارید که همه ساله برای سفارشات عمده آماده بارگیری محصولاتی اعم از آلو هستند.

شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی واقع است و یکی از قطب های تولید آلو ایران محسوب می گردد. از آنجا که فروش محصولات آلو این شهرستان به سایر شهرهای ایران نیز بسیار جذاب بوده است، در حال حاضر با همکاری گمرک ایران در شهر نیشابور می توان به صورت مستقیم بار صادرات آلو را آماده بارگیری و تحویل به مشتریان عزیز پاکستانی داشت.

صادرات آلو

آلو میوه پر کاربردی در دنیاست و احتمالاً اگر انواع تازه آلو صادرات می شود در نهایت برای مصارف و خواص آنتی اکسیدان و دارویی آن نیز مورد استفاده دیگر کشورها قرار می گیرد. از بهترین انواع آلو نیشابور که همه از نام آن اطلاع دارند، آلو بخارا است. این آلو علی رغم تصور بسیاری آلویی است با پوست سیاه رنگ که گوشت زرد رنگی دارد. در نیشابور این آلو را پس از پوست گیری و خشک کردن در انواع آلو خورشتی تیزابی، آلو خورشتی آفتابی و … پس از انجام ترخیص گمرک به کشورهایی نظیر پاکستان، هندوستان، استرالیا و … ارسال می کنند. البته بسیاری از مشتریان صادرات آلو ایران انواع آلو خشک نیشابور را برای خرید نیاز دارند و این محصول را به انواع تازه آن ترجیح می دهند، چرا که ماندگاری و کاربردها و شاید طعم لذیذتری دارد.

صادرات آلو

آماده سازی سفارش صادرات آلو به پاکستان از طریق شرکت پارس فراور

انواع آلو خشک زیر را شرکت پارس فراور در کیفیت های مورد درخواست مشتریان خود برای صادرات به پاکستان در نظر می گیرد:

  • آلو بخارا رسمی
  • آلو بخارا ممتاز
  • آلو کبرایی
  • آلو حاج حسنی
  • آلو شمس
  • آلو کالیفرنیا

صادرات آلو

هر ساله بازار میوه و تره بار ایران بسیاری از میوه های درختی و همچنین باغات و محصولات کشاورزان را مورد حمایت در فروش قرار می دهد. اما بازار غالباً سنتی و متکی بر اعتماد بی پایه و اساس کشاورز زحمتکش به حق العمل هایی که بار یکسال کشاورز را در شهر دیگری به فروش می رسانند، موجب شده است تا کشاورزان نیز خود را ملطم به همکاری صادقانه با این سیستم بیمار عرضه میوه تازه کند.

آلو نیز در برخی واریته ها مانند آلو قطره طلا و آلو شابلون نیز از این موضوع مستثنی نیستند. تنها راه حل می تواند انجام خدمات سورتینگ و بسته بندی د رمخل باغات کشاورزان باشد تا بیشترین منفعت نیز به کشاورزان برسد که این امر با بازرگانی های تخصصی در بازار میوه و تره بار محقق شده است.

بسته بندی کارتنی تحت برای صادرات آلو بخارا به سایر کشورها در نظر گرفته شده است.

شرکت پارس فراور با هدف بارچینی مناسب و کمتر آسیب دیدن اصل بار آلو خشک موجود در هر کارتن 5 کیلوگرمی در این بسته بندی ارائه خدمت می کند.

شما مشتری گرامی نیز که قصد صادرات آلو خشک به هر کشوری دارید می توانید با ما ارتباط بگیرید و ثبت سفارش نمایید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو بخارا

خرید آلو بخارا عمده کاران بازار تهران و تبریز

جهت خرید آلو بخارا همواره عمده کاران خشکبار ایران یکی از نقطه های سرمایه گذاری …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران