خانه / آلو خورشتی / قیمت فروش آلو خورشتی تازه

قیمت فروش آلو خورشتی تازه

یکی از مصارف آلو، استفاده ی آن در انواع خورشت های مختلف مانند خورشت مرغ به همراه آلوست. در این مطلب به انواع خواص آلو و مضرات آن می پردازیم همچنین قیمت فروش آلو خورشتی تازه را نیز در کنار آن جای می دهیم.

آلو خورشتی تازه

خورشت آلو یکی از بهترین غذاهای ایرانی است که در کمترین زمان پخته می شود و طعم بسیار لذیذی دارد. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که می خواهید نحوه ی پخته خورشت آلو را بدانید. بهتر است این مطلب را دنبال کنید.

آلو خورشتی تازه

نحوه ی پخت خورشت آلو

این غذا، بسیار ساده است و در کمترین زمان به راحتی آماده می شود.
مواد اولیه این خورشت :

  • مرغ
  • زعفران
  • نمک، فلفل و انواع ادویه جات
  • آلو
  • شکر
  • رب و پیاز

است. آلو ها را قبل از شروع پخت به مدت 2 ساعت بگذارید خیس بخورند. پس از خیس خوردن آن ها را سرخ کرده و آب مرغ را به آن ها اضافه کنید و بگذارید به مدت 15 دقیقه با آب مرغ جوش بخورند. پس از آن تکه های مرغ و پیازی که از قبل سرخ شده را به همراه انواع ادویه ها به آن اضافه کنید و بگذارید به مدت 20 دقیقه با هم جوش خورده و مخلوط شوند. پس از آن خورشت آلو شما آماده است.

آلو خورشتی تازه

خواص آلو خورشتی

برای تهیه خورشت آلو از آلو سیاه استفاده می کنند. این میوه خواص بسیار عالیی برای بدن دارد و تقریبا بیش از نیمی از بیماری ها را درمان و جلوگیری از اتفاق افتادن آن ها می کند.
آلو سرشار از آهن است و برای کم خونی بسیار مناسب.
اگر می خواهید همیشه پر انرژی و با نشاط باشید حتما از آلو استفاده کنید. انرژی این میوه بسیار زیاد است و تا زمان زیادی شما را سیر نگهمیدارد؛ پس اگر قصد کم کردن اضافه وزن خود را دارید پیشنهاد می کنیم از آلو استفاده کنید.
از کم کردن وزن آن بگذریم، آلو دارای آنتی اکسیدان های مهمی است که پس از وارد شدن آن ها به بدن از بسیاری از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند.
در هنگام وقوع سرما خوردگی، برای بهبود ورم گلو و درد آن بسیار مناسب است.

آلو خورشتی تازه

قیمت فروش آلو خورشتی تازه

فصل به ثمر رسیدن آلو در تابستان و بهار است. در این فصول به دلیل فراوانی آن قیمت فروش آلو خورشتی تازه بسیار مناسب است و تمامی افراد می توانند آن را خریداری کنند. اما در فصولی دیگر این میوه توسط کشاورزان در مکان هایی مانند گلخانه پرورش داده می شوند و به دلیل زحمت بالایی که برای به ثمر رسیدنه آن ها کشیده می شود قیمت نسبتا بالایی از نوع اصلی خود دارد اما همین قیمت نیز بسیار مناسب است.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت آلو خورشتی در تهران

قیمت آلو خورشتی بسته بندی در تهران

قیمت آلو خورشتی بسته بندی های متفاوت ۵۰۰ گرمی، یک کیلوگرمی و … دارند را …

بازار آلو ایران