خانه / آلو گرین گیج / فروش بهترین آلو گرین گیج ایرانی

فروش بهترین آلو گرین گیج ایرانی

ارقام آلو زیادی در ایران و جهان پرورش می یابند. یکی از ارقام آلو ترش با نام گرین گیج هم اکنون در دسترس فروش قرار گرفته است. بهترین نوع این آلو در شهرهای شمالی و بعد از آن خراسان دیده می شود.

آلو در دنیا تعریف بسیار گسترده ای دارد. بنوعی که امروزه بالغ بر ۲ هزار نوع واریته از آلو در دنیا وجود دارد. از ارقام ترش آلو پرسیده می شود. باید بگوییم غالب آلوها در ایران زمانی که با پوست مصرف می شوند طعم ترشی دارند.

از مهمترین ارقام آلو ترش می توان به واریته گرین گیج اشاره کرد. این آلو در ایران با نام هایی چون آلو جنگلی، آلوچه، آلو وحشی، و یا گوجه سبز شناخته می شود.

این واریته در اواسط اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد و بنوعی نوبر آلوها محسوب می شود. از آنجا که ایران نیز محصولات باغی بهاره و تابستانه زیادی دارد، زمانی که از فصل بی محصول میوه های تازه ایران یعنی زمستان گذر می کینم، ارقام بسیاری را می توانیم در فصل بهار از آنها لذت ببریم. نوبر این محصولات همین آلو گرین گیج است. پس از پرورش این آلو و رنگ گرفتن آن، طعم ترش و شیرینی دارد البته که در ابندا بسیار تلخ است.

کشاورزان نمونه ایرانی که محصولات با کیفیتی را به تولید می رسانند با ما ارتباط می گیرند و بازرگانی ما ارقام مختلفی از جمله این واریته را به بازارهای بزرگتر با قیمت های بهتر عرضه می کنیم.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران