خانه / دسته‌بندی نشده / خرید آلو خشک خورشتی عمده در تهران

خرید آلو خشک خورشتی عمده در تهران

برای خرید آلو خشک خورشتی عمده در تهران نمایندگی های پخش بسیاری هستند که به دنبال قیمت مناسب و کیفیت خوب اقدام می کنند. آیا می دانید مناسبترین قیمت آلو خشک خورشتی که در تهران تحویل می شود، چند است؟ آیا میدانید کدام نوع از انواع آلو خشک خورشتی را میتوان در حجم عمده سفارش داد؟

آلو خشک خورشتی

آلو خشک خورشتی که پس از برداشت عمده از درختان توسط تولیدکنندگان و پیمانکاران انجام میشود، در کیفیت های متفاوتی و با توجه به نژاد آلو به فراورده تبدیل می گردد. شاید برای کسانی که در حجم کم اقدام به خرید آلو خشک از مغازه ها و کسبه بازار می‌کنند، چندان اهمیتی نداشته باشد که آلو خشک خورشتی چه واریته ای و چه نژادی دارد و یا اصلا از کدام شهر است.

اما برای یک تاجر، تولید کننده و پخش این مهم است که نوع آلو و همچنین کیفیت فرآوری آن، میزان خالص بودن بار و هرچه خشکتر بودن آن به چه شکل است. در ایران تهران یکی از بزرگترین شهرهای است که شهرهایی است که هر ساله مشتریان بسیاری از سایر کشورها و شهرها برای خرید عمده به کسبه و تاجران آن اعتماد می‌کنند.

پخش آلو خشک خورشتی در تهران نیز مانند سایر حوزه های تولیدی با سود و برکت خوبی انجام میشود. کسانی که هر سال در حوزه خشکبار فعالیت دارند، حتما آلو خشک خورشتی را نیز در سبد محصولات خود قرار داده اند.

خرید آلو خشک

خرید آلو خشک خورشتی با قیمت شرکتی

پیش از اینکه اقدام به خرید آلو خشک خورشتی کنید حتماً از آلو خشک شرکتی محصولات این سایت اطلاعات کافی را کسب کنید.

انواع آلو خشک پوست گیری شده که بیشترین استقبال خرید از طرف مشتریان می شود در زیر آمده است:

  • آلو طرقبه
  • آلو رسمی
  • آلو حاج حسنی
  • آلو شوقانی
  • آلو کالیفرنیا
  • آلو شمس

فروش آلو خورشتی

آلو با توجه به داشتن کلسیم و پتاسیم فراوان و همچنین قابلیت بهبود عملکرد دستگاه توسط بسیاری از کارشناسان به مصرف مداوم آن توصیه می شود.

انواع آلو بخارا از سوی غالب مردم به عنوان بهترین نوع آلو خورشتی محسوب می شود.

اما باید بدانید تمامی آلو خشک های موجود در بازار قطعاً آلو بخارا نیستند.

آلو بخارا یکی از دو هزار نوع آلو موجود در دنیاست. آلو تازه بخارا دارای رنگ سیاه و گوشت زرد رنگ است و طعم شیرینی دارد اما از آنجا که انواع آلو خشک را به صورت تیزابی و سپس پوست گیری و گوگردی کردن تولید می کنند، مرسوم است که در شهرهای مانند نیشابور، آلو خشک نیشابور را با نام آلو دودی، آلو بخارا دودی، آلو طلایی و یا آلو بخارا می شناسند.

بنابراین اشتباه رایج این است که بسیاری از انواع آلو که در ذیل نام برده می شود را با آلو بخارا یکسان می دانیم.

خرید آلو خشک

آلو طرقبه

آلو طرقبه آلویی است که در دو نوع آلو طرقبه طلایی و آلو طرقبه سبز در بازار پخش عمده شناخته می شود.

دارای طعم شیرین قالب یکسان و متوسط قیمتی برابر با آلو بخارا دارد. از انواع آلو خشک طرقبه برای طبخ انواع خورشت های سنتی ایرانی و همچنین از انواع آفتابی آن که با نام آلو طرقبه سبز شناخته می شود در عطاری ها و داروهای گیاهی و مصارف پزشکی توصیه به خرید آلو خشک آن می شود.

خرید آلو خشک طرقبه در انواع آلو خشک آفتابی و دودی انجام می شود.

فروش آلو طرقبه

آلو حاج حسنی

آلو حاج حسنی که اندازه و ابعاد بزرگ دارد، دارای طعم شیرین و کمی ترش است که هسته آن نیز به نسبت آلو بخارا بزرگتر و به گوشت آلو چسبیده است یکی از پرطرفدارترین آلوهای خورشتی در تهران و کرج محسوب می شود.

پخش آلو در تهران و کرج در مورد آلو حاج حسنی بسیار با منفعت است همچنین از این آلو خورشتی برای تولید پوره آلو نیز استفاده می شود. در دنیا این آلو را در دسته آلو های نکتار یا مناسب آبمیوه سازی نام می‌برند.

آلو بخارا حاج حسنی

آلو کالیفرنیا

آلو کالیفرنیا که در ایران با نام آلو شابلون کالیفرنیا نیز شناخته می شود، یکی از انواع آلو هایی است که در سالیان اخیر از آن برای تولید آلو خشک خورشتی پوست گیری شده، استفاده می شود.

آلو کالیفرنیا به خاطر سهولت در پوست گیری، همچنین طعم شیرین و اندازه بزرگ و جدا شدن هسته آن به راحتی باعث شده تا از آن در تولید حجم زیادی از آلو خورشتی استفاده شود.

البته آلو کالیفرنیا را به صورت تازه در بازارهای میوه و تره بار نیز عرضه می کنند انواع دیگری از آلو شابلون موریتانیایی آلو شابلون جاروی آلو شابلون سخت تری نیز اختری نیز برای تولید آلو خشک استفاده می‌شوند که البته کمی در فرایند پوست گیری متفاوت است.

در سال گذشته آلو خورشتی کالیفرنیا فروش بسیار خوبی داشته است.

آلو کالیفرنیا

آلو شمس

آلو شمس از انواع آلو خورشتی در منطقه خراسان است. آلو شمس نیشابور را می توان اولین آلو خورشتی مرغوب تولید هر سال در نیشابور دانست.

دارای ابعاد و اندازه متوسط و نسبتا مناسبی است و کمی از نظر طعم ضعیف تر از آلو بخارا است.

با این حال فروش آلو شمس نیشابور هر ساله توسط سایر تولیدکنندگان و بازرگانی ها انجام می شود. چرا که دارای قیمت مناسبی است و برای کاربردهای سایر نژادهای آلو مانند آبمیوه سازی و پوره گیری به کار می رود.

آلو شمس

آلو شوقانی

آلو شوقانی دارای طعم شیرینی است و قالب متوسطی دارد. به طعم شیرین آن ویژگی هسته جدا بودن را به آن اطلاق می کنند چرا که به آسانی هسته آن جدا می شود.

از سورتینگ آلو شوقانی به عنوان آلو خشک سوپر و از محصولات منتخب شرکت پارس فراور می توان یاد کرد.

قیمت آلو شوقانی برای خرید عمده بسیار مناسب است و پیشنهاد می کنیم از هر بار خرید عمده آلو خشک که دارید حتماً از این آلو نیز امتحان کنید.

خرید آلو قیسی شده مشتریان در سال 1399 نیز بعنوان محصول جدید در سبد محصولات آلو خشک پارس فراور نیز انجام می شود.

خرید آلو خشک خورشتی مشتریان ما در اولوبت ارسال با حجم سفارشات می باشند. هزینه ارسال شرکت با توجه به طرف قرارداد بودن با باربری ها بسیار مناسب است.

خرید آلو خشک

در جمع بندی نهایی باید بگوییم که برای خرید آلو خشک خورشتی با قیمت و کیفیت مناسب در هر سال بهتر است ارتباط نزدیکتری با بازرگانی هایی داشته باشید که به صورت مستقیم با کشاورزان و تولیدکنندگان و همچنین نمایندگی های پخش سایر شهرستان ها در کشورهای دیگر در ارتباط خوبی هستند.

اطلاع از وضعیت قیمتی بازار فروش آلو خورشتی باعث می شود تا شما نیز در قیمت‌گذاری منصفانه و سودمند در شهر خود منطقی تر باشید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع آلو خشک

قیمت انواع آلو خشک مراغه

قیمت انواع آلو خشک مراغه در شهر های مختلف ایران متفاوت می باشد و معمولا …

بازار آلو ایران