خانه / آلو جنگلی / قیمت آلو تازه جنگلی

قیمت آلو تازه جنگلی

قیمت آلو تازه جنگلی و انواع دیگر از آلو با هم متفاوت می باشد و آلوی جنگلی را باید در فصل مناسب تهیه کرد و نوع مرغوب و خوب آن قابل تهیه و خریداری می باشد.
قیمت انواع مرغوب آلو با هم فرق دارد و انواع گونه های آلو در انواع جنگلی متفاوت می باشد و آلوی جنگلی که باکیفیت باشد قیمتی بالاتر خواهد داشت و نوسان قیمتی در مورد انواع آلو با توجه به نحوه رشد و کیفیت با هم متفاوت است. تفاوت در کیفیت آلو تازه سبب تفاوت در محصولاتی خواهد شد که با این میوه تهیه می گردند و هر اندازه این کیفیت بالاتر می رود کیفیت محصولاتی مانند لواشک و یا مربا نیز بالاتر خواهد رفت. قیمتی که برای میوه های مختلف در نظر گرفته می شود با توجه به قیمت رایج در بازار و مقداری که آن میوه در یک سال مشخص در بازار عرضه می شود و ارقام و گونه هایی که میوه مورد نظر دارد مشخص می شود. کیفیت بالایی که میوه های خوش طعم دارند باعث بالا رفتن قیمت این میوه ها می شود.

قیمت آلو جنگلی

آلو جنگلی میوه ای است که در شرایط خاص آب و هوایی نواحی شمالی می روید و می توان با در نظر گرفتن شرایط مناسب و اقلیم مناسب این میوه را در مقدار مناسب و کیفیت خوب پرورش داد و هر اندازه که کیفیت آلو تازه جنگلی بالاتر رود و کرم خوردگی نداشته باشد و آلوها سالم باشند فروش بالاتری خواهد داشت و قیمت آن در صورت فراوانی متعادل خواهد شد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو جنگلی قرمز

خرید آلو جنگلی قرمز

خرید آلو جنگلی قرمز و سیاه به صورت خشک، آفتابی، دودی و تازه با طعم …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران