خانه / آلو صادراتی / آغاز فروش آلو رسمی صادراتی شرکتی به پاکستان

آغاز فروش آلو رسمی صادراتی شرکتی به پاکستان

آیا میدانید نوعی از ارقام آلو منطقه خراسان مشتری خارجی همیشگی دارد؟ آیا تا بحال ارقام آلو رسمی صادراتی به پاکستان را خریداری کرده اید؟ آیا میدانید بازرگانی پارس فراور به صورت مستقیم با مشتریان صادرات آلو خشک در حال همکاری است؟ طعم این آلو چه تفاوتی با سایر آلوها دارد؟

صادرات آلو بخارا

هر ساله در زمان های متفاوتی از سال صادرات آلو بخارا به کشورهای همسایه آزاد می شود. این ارقام آلو با نام های رسمی و ممتاز شهرت دارند. عمده کاران خشکبار کشورهای همسایه مانند پاکستان، افغانستان، هندوستان و … از جمله خریداران پر و پا قرص این رقم آلو هستند. در مقوله صادرات آلو بخارا به تازگی بسیاری از کشورهای دیگر از طعم و کیفیت آلو صادراتی ایرانی آگاه شده اند. برای سفارشات عمده بازرگانان خود را در ارتباط با بازرگانان ایرانی راهی ایران می کنند.

صادرات آلو خشک

صادرات آلو بخارا

صادرات آلو خشک

آلو بخارا در نیشابور از دیرباز خواستار زیادی دارد، چرا که شیوه فراوری و قیمت آلو خشک برای مصارف خورشتی بسیار جذاب است. در این شهرستان روستاییان اطراف آلو بخارا را پوست گیری کرده و با روش های آفتابی و یا دودی و تیزابی به شکل خشکبار آماده می کنند. طعم آن غالباً شیرین است و بسیاری مردمان سایر کشورهای آسیای میانه و حتی ایرانیان مقیم کشورهایی چون استرالیا خواهن این نوع هستند. خواص آلو بسیار مناسب جهت مصارف کهنسالان است.

از آنجا که بازار تجارت الکترونیک به نزدیک شدن خریدار و فروشنده کمک شایانی کرده، شرایط پرداخت و ارسال به سادگی و با سرعت قابل انجام است. اگر شناختی از اراقام تخصصی واریته های آلو ندارید حتماً از مراکز عمده عرضه کننده قابل اطمینان خریداری بفرمایید.

خرید آلو بخارا

انواع آلو خورشتی

بعنوان مثال انواع مختلفی از ارقام آلو خورشتی که به صورت عمده هر ساله تولید می شوند، در انواع آلو آفتابی و آلو دودی زیر تولید می شوند:

  • آلو رسمی
  • آلو حاج حسنی
  • آلو کبرایی
  • آلو شمس
  • آلو طرقبه
  • آلو کالیفرنیا
  • آلو شوقانی
  • آلو طلایی
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش آلو بخارا

فروش آلو بخارا ۳۰۰ گرمی بدون هسته

فروش آلو بخارا در وزن های ۲۰۰ الی ۳۰۰ گرمی در بازار انجام می شود …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران